شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

بزرگترین هدیه خدا

ولنتاین

1390/11/25 19:33
نویسنده : مامان شایلین
785 بازدید
اشتراک گذاری

در شگفتم که چقدر این روزها داره سریع میگذره

انگار همین دیروز بود...

اولین پست توی وبلاگت رو روز ولنتاین سال گذشته نوشته بودم

حالا یک سال میگذره

.

.

.

دخترم نهایت عشق رو توی وجود تو تجربه کردم

عشقی بدون چشمداشت ...بدون ریا... بدون خودخواهی...

تمام زندگی من مال تو چه قدردان باشی چه نه

تمام نفس های من برای تو چه بخواهی چه نه

 

تمام عشق من به پای تو چه عاشقم باشی چه نه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مونایی
25 بهمن 90 20:00
مادر عزیز و مهربون .
بابای ملیسا
25 بهمن 90 22:44
روز عشاق رو به شما و همسر گرامی تون تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه زندگی شاد و خرمی رو در کنار هم سپری کنید . با قدم گذاشتن به دنیای مجازی ملیسا جان ، این حقیر رو خوشحال کنید و از اون مهمتر با گذاشتن یک کامنت ، این روزها رو برای ملیسا جاودانه نگهدارید . پیشاپیش ممنونم از حضور شما
شادي
27 بهمن 90 14:14
چه لذتي داره عاشق بودن اين فرشته كوچولو ها
solmaz
27 بهمن 90 22:17
گلناز جون عکسای شایلین فوق العادس و همینطور نوشته های تو مامان مهربون
فاطمه
2 اسفند 90 1:48
عزیزم ولنتاینتو با کلیییییی تاخیر تبریک میگم شایلین جونمو ببوس
روح انگیز مامان سیاوش
3 اسفند 90 14:43
سلام عزیزم من و پسرم اومدیم تا از شما دعوت کنیم تا سری هم به خونه خاطرات ما بزنید تا بهانه ای باشه برای دوستی های بیشتر خوشحال میشیم تشریف بیارین
الی
11 اسفند 90 13:13
مادر بودن هم عالمی داره ها!!!
رويت
21 اسفند 90 17:27
نهایت عشق مادري رو نثار يكي يه دونه نازت شايلين نازنين بكن....افرين