شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

بزرگترین هدیه خدا

9 ماهگی وروجک من

1390/11/23 16:38
نویسنده : مامان شایلین
773 بازدید
اشتراک گذاری

شایلین 9 ماهه میشود

دخترم  عشقم  نفسم  آرزوم  همه زندگیم 9 ماهه شد

دو تا 9 ماه از اومدنت توی زندگیم میگذره

وای که من عاشق عدد 9 هستم  چون 9 ماه توی وجودم رشد کردی

بزرگ شدی   نفس کشیدی...

همیشه دوست داشتم بدونم زودتر میگی مامان یا بابا!!؟؟؟

ولی تو هر دو کلمه رو با هم یاد گرفتی جوری که اصلا نمیتونم بگم اول گفتی ماما یا بابا...

تا دیشب فکر میکردم  فقط در آوردن صداست ولی...

ولی وقتی دستای کوچیکتو به سمتم دراز کردی و گفتی ماما باورم شد که ماما گفتنت فقط در اوردن

اصوات نیست بلکه یک کلمه است که تو با عشق میگی

دیشب عاشق تر از همیشه شدم با اون ماما گفتنت و عدد 9 برام مقدس تر شد چون تو در پایان 9

ماهگیت بهترین هدی رو به من دادی

حالا کارهای جدیدت:

دست دستی میکنی توت فرنگی من.... تا بهت میگم دست دستی اون دو تا دست کوچولوت رو به هم 

میزنی و صورتت غرق خنده میشه

تا بهت میگن خودت لوس کن اون صورت نیم وجبیتو این قدر خوشکل میکنی که دوست دارم بخورمت هلوی

مامان

علاقه ای به 4 دست وپا رفتن نداری با باسنت خودتو روی زمین میکشونی البته هنوز سرعت حرکتت کمه

ولی پیشرفتت روز به روز بیشتر میشه تربچه مامان

وای شایلین تو کلکسیون همه میوه های خوشمزه ای که من دوست دارم بخورمشون

عاشقتم

          

    

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سپیده
23 بهمن 90 18:48

چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود
گفتن گلناز کیسه آبش پاره شده اورژانسی زایمان کرده
روز بعد عکسشو گذاشتن توی تایپیک

یک دختر ناز کوچولو با یک عالمه مو
حالا اون دختر 9 ماهه شده

دوستت دارم

انشالا..90 ساله بشی عزیزم





سپیده حواسم نبود نظرت رو پاک کردم ولی اینقدر زیبا نوشته بودی که با یک بار خوندن حفظ کرده بودمش برای همین خودم دوباره نوشتمش

مرسی عزیزم واقعا چه روزهایی بود یادش بخیر
شیوا
24 بهمن 90 1:02
قربونت برم فرشته 9 ماهه قرطی
نی نی های حاجی
25 بهمن 90 19:37
´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_. این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه! . .*******************
مونایی
25 بهمن 90 20:02
کلکسیون میوه و خوب اومدی ...

شایلین کوچولوی 9 ماهه ، 9 ماهگی ات مبارک عزیز خاله .


مامان تینا
27 بهمن 90 13:23
از همون اول چهره مظلوم شایلین برام یه چیز

دیگه بوده

خیلی دوسش دارم

اینو از ته دلم گفتم


مرسی از این که به شایلین لطف داری عزیزم
مریناز (مامان نیکا)
28 بهمن 90 10:57
۹ ماهگیت مبارک پرنسس کوچولو.

چقدر زود بزرگ میشید و ما رو با یه دنیا حسرت رها میکنید....همیشه سلامت و خنرون باشی عزیزم.
منم مثل مامانت دوست دارم بخورمت
با اون نگاه های قشنگت دل میبری



رسی مریناز جونم

هدی مامان مبین
2 اسفند 90 1:35
9ماهگیت مبارک پرنسس خوشمزه یکسالگی وبلاگتم مبارک ایشالا همیشه شاد و سالم باشی یعنی من عاشق اون نگاه و اون دامن قرتی اتم