شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

بزرگترین هدیه خدا

تاريخ تولد شايلين مشخص شد

1390/2/20 0:02
نویسنده : مامان شایلین
453 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرشته نازم امروز حسابی نگران شدم روز خیلی سختی بود

 

امروز رفته بودم دکی تا ببینم حال شایلین کوچولوی مامان چطوره دکی یک کم نگران شد چون من خیلی ورم کرده بودم و اضافه وزنم زیاد بود در ضمن فشارم هم بالا بود خلاصه دکی یک آزمایش اورژانسی واسه مامان داد تا انجام بده و زود جوابشو بیاره...............نمیدونی تا رفتم آزمایشگاه آزمایش دادم و جوابش آماده شد به من و مامانی که باهام بود چی گذشت

مامان جون فکرم هزار جا رفت باز خدا رو شکر دیشب سونو بودم و خیالم یک کم راحت بود که حالت خوبه فقط نگران بودم نکنه دکی مجبور بشه زودتر سزارین کنه................

بگذریم شایلین نازم خوشبختانه هیچی نبود فقط مامان عفونت ادرار داشت که با دارو رفع میشه

ديشب هم با بابا و ماماني رفتيم سونو قربونت بشم اينقدر بزرگ شدي كه ديگه همه بدنت رو نميشد با هم ديد

دكي سونو ديشب موهاتو بهمون نشون داد و من و بابا كلي ذوق زديم واسه موهاي نازت

يك خبر خوب ديگه..................

دكي واسه 3 خرداد بهم نامه بيمارستان داد

اگه خدا بخواد 1390/3/3 شما مياي توي بغل من.....قربونت بشم اون روز روز مادره و من خيلي خوشحالم كه روز مادر دارم بهترين هديه رو ميگيرم

يك فرشته كوچولوي ناز به اسم شايلين............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علیرضا
20 اردیبهشت 90 8:04
شایلین عزیز مامانیت دیگه بی تابت شده. خیلی منتظرش نزار و سر قرارتون بیا. آخه میدونی چیه علیرضای من یه هفته منو منتظر گذاشت اون یه هفته مثل یه سال بود تو از این کارا با مامانیت نکنییییییییییییییییییییییی
سفانه
22 اردیبهشت 90 14:00
ااااااااااااااااای جون دلم. الهی به سلامتی عزیزم. ایشالله که شایلین نازت سالم بیاد تو بغلت و به زندگیتون رونق و صفا بده. مبارکه. دخترت دقیقا یک ماه از شهداد من کوچکتر میشه. بوس بوس