شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

بزرگترین هدیه خدا

قشنگ ترین روزهای ما

1390/7/14 15:38
نویسنده : مامان شایلین
988 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم من و بابات داریم بهترین روزهای زندگیمون رو میگذرونیم

تو هر روز شیرین تر و شیرین تر میشی و من و بابا هر روز عاشق تر از دیروز

لذت مادر شدن واقعا غیر قابل توصیفه !  هر روز از خدا میخوام هیچ زنی رو از این لذت محروم نکنه

وقتی دستای کوچیکت رو توی دستام میگیرم احساس میکنم دنیا با تمام بزرگیش الان توی دستای منه

وقتی چشمهای سیاهت توی چشمام زل میزنه تمام وسعت دنیا رو توشون میبینم

وقتی میخندی و صدای خنده هات تموم خونه کوچیکمون رو پر میکنه خوشبختی رو با همه وجودم لمس میکنم

همه اینا باعث میشه تا باور کنم همه دنیای من تویی

دوستت دارم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هدی مامان مبین نفس
14 مهر 90 16:24
شایلین خاله خیلی بزرگ شدی ماشالا پرنسسی شدی برای خودت
مونایی
14 مهر 90 23:29
.
آزاده
16 مهر 90 0:19
قربونش برم ، چقدر بزرگ شده
از دور می بوسمش


مرسی خاله آزاده شایلین هم میبوستت

خاله مليحه
17 مهر 90 13:32
elahi fadat besham khale junam ke inghadr naz mikhandi kheyli asheghetam delam barat ye zare shode mibusamet
شادي
17 مهر 90 14:53
فدات بشم شايليــن نازم
زهرا مامان شنتیا
18 مهر 90 11:00
ای جان شایلین خاله خانومی شدی واسه خودت بوس واسه تو و مامان جونت
سپیده مامان شایلی
20 مهر 90 23:40
من فدای اون نگاه معصومت بشم خوشگل من
تینا
23 مهر 90 22:57
ماشالا به شایلین عروسک...چه عکساس خوشگلی مامانی ازش گرفته...
ريحانه (مامان نيكا)
18 آبان 90 0:16
وبلاگ قشنگی دارید.خیلی وقت بود از بچه های نی نی سایت خبر نداشتم.خوشحال میشم به وبلاگ نیکای من هم سر بزنید.

مرسی ریحانه عزیز میشه ادرس وبلاگت رو واسم بزاری؟
شایلین
28 خرداد 91 13:29
سلام اسم من هم شایلینه . به وبلاگ منم سر بزن.