شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

بزرگترین هدیه خدا

واکسن دو ماهگی پرنسس کوچولوی من

1390/4/21 19:59
نویسنده : مامان شایلین
870 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net


امروز واکسن دو ماهگی شایلین قشنگم رو زدیم چقدر شنیدن صدای گریه هات دردناک بود

از وقتی اومدیم خونه هر بار که پاهای کوچیکت رو تکون میدی صورت زیبات پر از درد میشه و

قلب من با هر گریه ات فشرده میشه

دلم میخواد تمام دردای دنیا رو تحمل کنم ولی تو ذره ای درد نکشی

دلم میخواد هزار بار دیگه درد زایمان رو تحمل کنم ولی شاهد گریه های بی طاقت تو نباشم

دلم میخواد..............

وای خدای من چقدر سخته مادر شدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مونایی
23 تیر 90 2:06
عزیزمی ... مهربون .
سپیده
24 تیر 90 23:19
الهی شایلین جونم انشالله تا حالا بهتر شدی خاله
مصی(مامان اوینا)
25 تیر 90 10:48
الهی بمیرم واسه گریه های این نینی های معصوم..................تو بیمارستان اومدن واکسن زدن به اوینا من کلی گریه کردم مریم پرستاره بهم خندید!!!
مامان شنتیا
27 تیر 90 11:34
نازی خاله بزرگ میشی یادت میره شنتیا هم گریه هاش دلمو میسوزوند ولی تموم شد و الان نگران واکسن 4ماهگیشم
فاطمه
6 مرداد 90 17:06
آخه الهی باهات هم عقیده ام ، مادر شدن خیلی خیلی سخته
شیما مامان شایلین
19 مرداد 90 19:03
سلام وبلاگ شایلین کوچولوی نازتون را دیدم خیلی قشنگه ما هم یه شایلین داریم مثل نی نی شما ریزه میزه ... قدمش مبارک باشه
samira
30 مرداد 90 23:12
سلام ، توی وبلاگتون نوشته بودن که اسم بچه تون گذاشتین شایلین ولی من رفتم ثبت احوال پرسیدم گفت نمیتونی بزاری میخواستم بپرسم شما چه جوری گذاشتین آخه توسایت ثبت احوال هم اسمش ثبت نیست اگر لطف کنین زود جوابمو بدین ممنون میشم راستی شما کدوم شهر هستین ؟
زهرا مامان شنتیا
2 شهریور 90 12:58
ای جانم خاله بزرگ میشی یادت میره شنتیا یه هفته پیش واکسن 4ماهگیش رو زد 2-3 ساعت بیشتر تب نکرد راحت تر از دو ماهگیه