شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

بزرگترین هدیه خدا

ولنتاین

1389/11/25 17:21
نویسنده : مامان شایلین
342 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز عشقه

و من اولین نوشتم رو برای تو فرشته نازم توی این روز قشنگ میزارم

 

به نظر من زیباترین و حقیقی ترین عشق دنیا عشق یک مادر به فرزندشه

عشقی پاک و بدون ناخالصی

من عاشق توهستم دختر نازنینیم

عاشق تو که جزئی از وجود منی

خداوند بزرگترین هدیه خودش رو به من در تاریخ ۳/۷/۱۸۹ به من داد

و من خوشالم که یک فرشته کوچولو رو باردارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
25 بهمن 89 14:44
.•*..*•.ســــــلام .... .•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•. ولنتاینتون مبارک