شایلینشایلین، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

بزرگترین هدیه خدا

لالايي خاله مليحه براي فرشته نازنين

1389/12/20 22:29
نویسنده : مامان شایلین
464 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 شايلين كوچولو مامان

خاله مليحه ات واست لالايي فرستاده

قربون خاله ات برم كه دلش ضعف ميره واسه تو

مامان هم داره لالايي ها رو حفظ ميكنه تا فسقلي من كه اومد توي بغلم

براش بخونم تا خوابهاي ناز ببينه


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


لالايي ماه و مهتابه
لالايي مونس خوابه
لالايي قصه ي گل هاس
پر از آفتاب پر از آبه
لالايي رسم و آيينه
لالايي شعر شيرينه
روون و صاف و ساده
زلال مثل آيينه
لالايي گرمي خونه
لالايي قوت جونه
لالايي ميگه:يک شب هم
کسي تنها نمي مونه
لالايي آسمون داره
گل و رنگين کمون داره
توي چشمون درويشش
نگاهي مهربون داره
لالايي هاي ما ماهه
بدون ناله و آهه
بخون لالايي و خوش باش
که عمر غصه کوتاهه

________________

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مونا
21 اسفند 89 12:00
مریناز مامان نیکا
16 فروردین 90 15:02
نانازیه من............من قربون این دخمله خوشکل بشم......... وسایلش هم که همه خوشکل و حرف نداره...الهی مبارکش باشه.... دستت درد نکنه مامان مهربون.......بوس
tapoo
28 فروردین 90 2:50
سلام دوست من ..وسایل نی نی ت رو دیدم خیلی خوشگل بود یه سوال داشتم میخوای اسم نی نی رو شایلین بذاری؟؟؟؟من این اسم رو خیلی دوست دارم و میخوام اسم نی نی م رو بعدها ( هنوز خبری نیست ها ) شایلین بذارم ولی میگن توی ثبت احوال این اسم نیست و شناسنامه نمیدن راسته؟؟؟؟ اگه تونستی شناسنامه بگیری خبرم میکنی خیلی واسم مهمه...از الان می خوام تو فکرش باشم
tapoo
28 فروردین 90 2:53
ای وای من الان پست سه اسفندت رو دیدم ظاهرا خودت هم همین مشکل رو داشتی خیلی خوشحال شدم که به اسم شایلین شناسنامه میدن مشکل من هم حل شد دستت درد نکنه...